Sociální marketink - J01.219.687.750
Využití marketingových principů používá také prodávat výrobky spotřebitelům na podporu myšlenky, postoje a chování. Konstrukce a využití programů snaží zvýšit akceptaci sociální myšlenky nebo praxe podle cílových skupin, nikoli ve prospěch marketingu, ale ve prospěch cílové skupiny a širokou společnost.
Kód deskriptoru: J01.219.687.750
Technologie, průmysl a zemědělstvíJ01.219 - obchod
J01.219.687 - marketink
J01.219.687.274 - inzerce jako téma
J01.219.687.550 - marketink zdravotnických služeb
J01.219.687.750 - sociální marketink
Zdravotní péčeN05.300 - poskytování zdravotní péče
N05.300.430 - zdravotnické služby - dostupnost
N05.300.430.500 - marketink zdravotnických služeb
N05.300.430.500.500 - sociální marketink
Zpět na MeSH strom
Autorská práva pro českou verzi tezauru Medical Subject Headings patří Národní lékařské knihovně.