Problémově orientovaná výuka - F02.463.425.720

Instruktážní použití příkladů a případů učit pomocí dovednosti při řešení problémů a kritické myšlení.

Kód deskriptoru: F02.463.425.720

Psychiatrie a psychologie
F02.463.425 - učení
F02.463.425.069 - asociace
F02.463.425.097 - učení vyhýbat se
F02.463.425.234 - podněty
F02.463.425.280 - diskriminační učení
F02.463.425.357 - generalizace (psychologie)
F02.463.425.420 - bezmocnost naučená
F02.463.425.448 - imprinting (psychologie)
F02.463.425.475 - inhibice (psychologie)
F02.463.425.507 - bludiště - učení
F02.463.425.540 - paměť
F02.463.425.612 - přeučení
F02.463.425.674 - praxe (psychologie)
F02.463.425.701 - pravděpodobnostní učení
F02.463.425.720 - problémově orientovaná výuka
F02.463.425.725 - problémy - řešení
F02.463.425.770 - posílení (psychologie)
F02.463.425.798 - reverzní učení
F02.463.425.838 - set (psychologie)
F02.463.425.952 - verbální učení
Antropologie, vzdělávání, sociologie a sociální jevy
I02.158 - kurikulum
I02.158.405 - mezioborové studie
I02.158.600 - integrovaná výuka
I02.158.660 - problémově orientovaná výuka
I02.903 - vyučování
I02.903.302 - modely výchovné
I02.903.565 - problémově orientovaná výuka
I02.903.694 - doučování

Zpět na MeSH strom


Autorská práva pro českou verzi tezauru Medical Subject Headings patří Národní lékařské knihovně.