Modely výchovné - E05.599.545
Teoretické modely, které navrhují metody učení a vyučování jako základ nebo doplněk ke změnám postoje nebo chování. Tyto vzdělávací intervence jsou obvykle použity v oblasti zdravotnictví a vzdělávání pacientů, ale nejsou omezeny jen na péči o pacienty.
Kód deskriptoru: E05.599.545
Analytické, diagnostické a terapeutické techniky a přístrojeE05 - výzkumné techniky
E05.599 - modely teoretické
E05.599.125 - fraktály
E05.599.250 - fuzzy logika
E05.599.395 - biologické modely
E05.599.495 - modely chemické
E05.599.545 - modely výchovné
E05.599.595 - modely molekulární
E05.599.645 - modely ošetřovatelské
E05.599.670 - modely organizační
E05.599.695 - modely psychologické
E05.599.835 - modely statistické
E05.599.850 - nelineární dynamika
Antropologie, vzdělávání, sociologie a sociální jevyI02 - výchova, vzdělávání
I02.903 - vyučování
I02.903.080 - výuka práce s počítačem
I02.903.302 - modely výchovné
I02.903.525 - osoby simulující pacienta ve výuce
I02.903.565 - problémově orientovaná výuka
I02.903.573 - programovaná výuka jako téma
I02.903.694 - doučování
Zpět na MeSH strom
Autorská práva pro českou verzi tezauru Medical Subject Headings patří Národní lékařské knihovně.